Renault Logan (Рено Логан) представлений у другій фазі, наділений виразнішими лініями. Грати радіатора стали стилістично менш складними, ніж у першій фазі, але набагато витонченішими. Нижній виріз у передньому бампері призначений для охолодження радіатора став ширшим. Таким візуальним прийомом вдалося надати передній частині автомобіля схожість зі спортивними автомобілями. Зовнішні дзеркала у другій фазі стали ширшими. Тепер вони такі ж, як у Logan MCV. Огляд став кращим, відповідно безпека та легкість при перебудовах та русі заднім ходом.
Рено Логан - це застосування більш ніж вікового досвіду в галузі автомобілебудування - досвіду, де безпека завжди переважала в інженерних рішеннях. Комфорт седана Renault Logan – це насамперед підвіска! Хребет і шия не хворітимуть, після багатогодинних поїздок не кращими дорогами. Logan встиг прославитися своїми здібностями не лякатися "лежачих поліцейських", трамвайних рейок і дерев, що заросли корінням грунтовок при поїздках на пікнік або дачу.
Renault Logan оснащується трьома видами двигунів. Основним критерієм при виборі цих агрегатів були економічність і надійність, перевірена конструкція, простота обслуговування. При цьому, двигуни мають чудові тягові характеристики і чудово працюють у різних кліматичних умовах.