Масивний і динамічний вигляд автомобіля, що кидається в очі, спереду задає тон зовнішньому вигляду Renault Master (Рено Майстер). Його великі виразні фари і нова решітка радіатора підкреслює круту вдачу. У той же час широкий бампер забезпечує оптимальний захист кузова і надає новому Master дійсно сучасного вигляду.
Мінівен Renault Master третього покоління отримав не тільки зовсім іншу зовнішність та інтер'єр, а й новий 2,3-літровий турбодизель потужністю 100 та 125 к.с. Середня витрата палива 125-сильної версії знижена на літр і становить лише 7,5 л на 100 км.
Завдяки новітнім технологіям, використаним при розробці двигуна, а також завдяки вдосконаленим аеродинамічних характеристик Рено Майстер вдалося досягти нижчого рівня викидів СО2. Мінівен оснащений датчиком економії палива, що нагадує вам ідеальний момент для перемикання передачі вгору або вниз.
Залежно від довжини бази, Renault Master (Рено Майстер) випускається у трьох варіантах: L1 (4,89 м), L2 (5,39 м) та L3 (5,89 м), а залежно від висоти фургона – у двох : H1 (2,25 м) і H2 (2,49 м) - цим він покликаний задовольнити запити різних споживачів. Таким чином, корисний обсяг вантажного відсіку автомобіля варіюється від 8 м3 у варіанті L1H1 до 12,6 м3 у варіанті L3H2.
Широкі двері (задні розстібні та бокові зсувні), наднизький поріг вантажного відділення - від 51 см, а також вертикально розташовані бічні стінки кузова утворюють ідеальний вантажний відсік, Рено Майстер, у вигляді куба. Залежно від варіанта виконання, задні двері (цільнометалеві або засклені) можуть відчинятися на 180° або на 270° - до самих боковин кузова. Вушини для закріплення вантажу, що встановлюються за опцією, дозволяють зафіксувати його так, щоб вони не зміщувалися під час перевезення.
Renault Master має досить низькі витрати на експлуатацію. Всі елементи його зовнішньої інфраструктури, у тому числі і рухомі елементи кузова (капот, двері тощо) розраховані на довгу без поломок службу.